Vrf publicerades inte mitt första inlägg?!

Oh well, här kommer det igen.
 
Hallå där!

Anledningen till att jag skaffade blogg var för att jag äntligen fattade hur man gjorde print screen på datorn, allt tack vare Courtney Silverhill! Thank you darling! Jag heter alltså Ellie Gladeforce på star stable där jag äger tre hästar: Baby, Chief och Sky, som jag senare ska presentera mer utförligt. ;) Tänkte bara skriva detta för att komma igång, så hör jag av mig mera sen! Puss på er!
 
 
 
 
Jag och Baby, on top of the world!


Kommentarer
Courtney Silverhill

Hej hjärtis! Nu har jag gjort en provosorisk design till dig. Du får ta nya bilder o ladda upp dom (inte publicera) så kan jag göra en finare sen. Tog bort klubb bloggen också så du slipper den där när du loggar in! In o kolla serien också btw! ;)

Svar: Hahah herregud jag hann tro att det inlägget som "försvann" hade råkat komma upp på headern på något knasigt vis hahah men då förstår jag! Tack sötaste buse! ska ta flera bilder :D <3
ssoellie.blogg.se

2013-07-04 @ 11:52:19
URL: http://starstablesverige.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0